Bag Din Kommunikationskollega står KALB. Vi har rådgivet og hjulpet mere end 500 virksomheder siden 2007

Find et abonnement der passer til dig

Personligt medlemsunivers

Vi har udviklet et stort medlemsunivers, hvor du får hjælp til og svar på alle dine spørgsmål, når det gælder kommunikation og markedsføring. Det kan være alt fra ”Hvordan får jeg startet godt på opgaven med et nyt logo?”, til ”Hvordan får jeg min historie i avisen?”, til ”Hvordan får jeg flere følgere på Facebook?” – og meget andet.

Du får en personlig adgang og kode til medlemsuniverset.

I medlemsuniverset finder du skabeloner, gør-det-selv-guides, to-do-lister og videoer med masser af gode tips og tricks til din kommunikation og markedsføring. Vi lægger løbende hver måned nyt materiale ud i medlemsuniverset. Alt materialet er udarbejdet af erfarne og uddannede kommunikations- og markedsføringskolleger, og vi deler her i universet ud af alt den viden, vi har. Skulle du mangle noget, er du altid velkommen til at kontakte din kommunikationskollega Mia på telefon 40 43 00 98 eller e-mail

mia@dinkommunikationskollega.dk

side
facebook

Lukket facebookgruppe

Selvom man får nok så meget materiale og viden stillet til rådighed online, er det vores erfaring, at man alligevel godt kan få brug for at stille et spørgsmål eller to, og at det er virkelig rart og godt at vide, at man har et sted at gå hen, hvis man har brug for sparring. Når du er medlem af Din kommunikationskollega, får du adgang til en lukket facebookgruppe. Her kan du stille spørgsmål og få hjælp til stort og småt, hvad angår din kommunikation og markedsføring. I gruppen får du hjælp af Din kommunikationskollega, ligesom vi opfordrer til, at gruppens medlemmer hjælper hinanden og deler viden og erfaringer.


Her kan du læse, hvad en af vores medlemmer siger:

”Vi er en lille virksomhed, der ofte har brug for tips, idéer og sparring til diverse opgaver, og det er så fedt, at vi med Din kommunikationskollega kan får hjælp af professionelle partnere! Vi er utrolig glade for at være ombord – og indtil nu har vi modtaget gode tips og hurtigt svar/hjælp på vores spørgsmål blandt andet i den lukkede facebookgruppe, man kommer med i. Jeg kan kun anbefale andre, at de melder sig ind i Din Kommunikationskollega”.

Ulla Lauritzen, Lauritzen Rejser

Kundetypeuddannet

Din Kommunikationskollega indgår i et samarbejde med Institut for kundetyper. Det betyder, at vores rådgivning tager afsæt i den forskningsbaserede metode: Emotionelle Kundetyper ®. Metoden bygger på en analyse af mere end 3000 cases og mere end 400 kunder. Den indkredser viden om, hvordan forskellige typer af mennesker vægter forskellige emotionelle faktorer i deres købsproces.


 

Gratis hotline

Vi kender det alle sammen godt; man står i en situation, hvor man bare har brug for hjælp her og nu, og det kunne være virkelig rart med et rigtigt menneske i røret i stedet for Google. Et menneske, der kan give et konkret svar på et spørgsmål om noget kommunikation, der driller, sparring eller en second opinion om en plan, man har lagt eller noget helt tredje.

Når du er medlem af Din kommunikationskollega, koster det ikke noget at ringe og få et råd eller et menneske i røret. Vi bruger gerne 10 minutter på at hjælpe dig, uden at der behøver være penge imellem os. Hvis du har brug for mere hjælp, så husk at du får mindst 10 % på alle vores ydelser afhængig af det medlemskab, du vælger – og hvis du har brug for hjælp til en lidt større opgave, får du altid et godt fast tilbud fra os.

Kontakt gerne en af dine kommunikationskollegaer Mia eller Louise på telefon 72 44 11 01 eller info@dinkommunikationskollega.dk, hvis du har brug for hjælp.

 

brug-for_hjelp2
kolleega

1:1 vejledning og sparring fra en erfaren kommunikationskollega, varighed 1. time (videomøde)

Dette tilbud er særlig relevant for dig, der er i den spæde start – enten med din forretning eller med et konkret nyt koncept eller produkt, der skal markedsføres. Du får sparring på dine idéer og tanker om kommunikation og markedsføring af din forretningsidé. Og du får opsamling på mødet med de vigtigste pointer og anbefalinger.

Normalprisen er 2.000 kroner. Når du melder dig ind i Din kommunikationskollega får du rabat – allerede ved vores billigste medlemskab KollegaHjælp , får du mulighed for at få 1:1 vejledning og sparring til 1.000,- kroner – og du sparer således 1000 kroner.

Du kan til enhver tid vælge at tilkøbe 1:1 Vejledning og sparring senere til normalprisen fratrukket din medlemsrabat.

 

1:1 rådgivning og sparring, 2 x 30 minutter per måned

Når du er medlem af KollegaUdvikling, har vi et virkelig tæt samarbejde, og vi kender hinanden rigtig godt. Det betyder, at vi kan være dine ekstra øjne og hjælpe dig med at få øje på, hvad du har brug for i din kommunikation og markedsføring. Vi mødes enten fysisk eller digitalt og taler sammen hver måned – dit medlemskab indeholder 2 x 30 minutters rådgivning og sparring per måned – og du kan selvfølgelig spare op, hvis det giver bedre mening for dig, at vi mødes hver anden måned og så bare har lidt længere tid sammen.

 

side
online_kommunikationstejk

Online kommunikationstjek

Du får et 1:1 videomøde med en erfaren kommunikationskollega af 30 minutters varighed. På mødet vil vi lære dig og din virksomhed nærmere at kende, vi vil spørge ind til din forretning, din forretningsidé, dine kunder, mål og markeder.

Herefter udarbejder Din kommunikationskollega en analyse af din online kommunikation og markedsføring, hvor resultatet er en minirapport med en række anbefalinger til optimering af din kommunikation. Vi gennemgår tre platforme, for eksempel din hjemmeside, din Facebook-side og din LinkedIn-side, alt efter hvilke platforme, du er mest aktiv på. Du får en helt konkret to-do-liste, hvorefter du med fordel kan gå i gang med at forbedre din online tilstedeværelse.

Normalprisen er 5000 kroner – du får mulighed for at købe den ved tilmelding til en særlig god pris. Hvis du er interesseret i at blive medlem og tilkøbe online kommunikationstjek, kan du klikke her.

Hvis du i første omgang blot er interesseret i at købe et online kommunikationstjek uden at blive medlem, er du også velkommen til det, så klikker du bare her.

Kontakt din kommunikationskollega Mia på telefon 72 44 11 91, hvis du gerne vil vide mere – eller bliv medlem allerede nu og få muligheden for et online kommunikationstjek til en god pris, allerede ved at blive medlem af vores mindste medlemskab, KollegaHjælp sparer du 1000 kroner.


Ugens Spørgetime

For alle medlemmer af KollegaSparring inviterer vi 40 gange om året til Ugens Spørgetime. Ugens Spørgetime foregår live på onsdage fra klokken 13.00 til 14.00 – og når du er medlem af KollegaSparring, får du et link tilsendt i din mailboks.

I Ugens Spørgetime fokuserer vi på forskellige temaer og drøfter kommunikationsudfordringer og -muligheder. Du får selvfølgelig lejlighed til at møde og stille spørgsmål til dine erfarne kollegaer fra Din Kommunikationskollega. Og det hele foregår ganske anonymt – kun vi fra Din kommunikationskollega kan se dig, og du kan se os.

 

ugensspoergetime
sidemandsoplaering

12-ugers-sidemandsoplæring

Vi ved, at rigtig mange af dem, der er medlem af KollegaSparring, er kommunikatører og markedsføringspersoner, der sidder ret alene i en ø-funktion i deres job. Måske fordi de selv driver en virksomhed, eller måske fordi de internt har ansvaret for kommunikation og markedsføring uden andre interne kollegaer, som de fagligt kan sparre.

Det vil vi i Din kommunikationskollega gerne gøre op med. Vores forløb: Sidemandsoplæring er et 12-ugers-forløb, hvor vi virtuelt sidder ved din side og lærer dig, hvordan du bygger din kommunikation og årsplan op helt fra bunden. Hver uge i 12 uger mødes vi i et virtuelt rum. Det er således et egentligt kursusforløb, hvor du får både ny viden, materialer og værktøjer samt lektier undervejs – og en kommunikationskollega, som du lærer at kende, og som lærer dig at kende.

OBS. Vi gentager Sidemandsoplæringsforløbet tre gange årligt, du kan frit vælge, hvornår du vil hoppe på – og du kan også vælge at være med alle 3 x 12 uger. Hvert forløb vil indeholde nye elementer, så der er hele tiden noget nyt, du kan lære.


Medlemsrabat på ydelser

I Din kommunikationskollega ved vi godt, at det ikke er sikkert, at du kan klare alle dine kommunikations- og markedsføringsopgaver ved hjælp af medlemsunivers, lukket facebookgruppe og alt det andet, som følger med, når du bliver medlem. Af og til vil du stå med en opgave, som enten kræver specialiserede kompetencer eller kræver, at der er mere tid til at løse opgaven, end du selv har til rådighed. Og du vil ønske at købe nogle af disse ydelser i stedet for at løse dem selv. Når det er tilfældet, får du selvfølgelig rabat på ydelser hos os.

Hvis du er medlem af KollegaHjælp, får du 10 % og hvis du er medlem af KollegaSparring, får du 20 % i rabat på alle vores øvrige ydelser. Hvis du står med en konkret opgave, så giv meget gerne din kommunikationskollega Mia et ring på 40 43 00 98 eller send en e-mail til mia@dinkommunikationskollega.dk. Så regner vi gerne ud, hvad din pris bliver, og om det for eksempel kan være en fordel for dig, at du vælger et andet medlemskab for derved at få en højere rabatsats.

 

medlemsfordele_02
aarsplan

Årsplan

En god årsplan er præget af struktur og indeholder en række forskellige elementer. Når du har en god og godt gennemarbejdet årsplan, er du klar til at kommunikere og markedsføre virksomheden og jeres produkter og services. Hvis du er medlem af KollegaHjælp eller KollegaSparring, giver vi dig en god pris på årsplanen. Så er du hjulpet godt i gang og ved, hvordan din kommunikationsindsats skal være i de kommende 12 måneder.

 

Opstartsmøde

Alle gode samarbejder begynder med, at man ser hinanden i øjnene. Vi mødes hos dig eller hos os – eller i et digitalt rum og bruger 1,5 time sammen, hvor vi hører om dig, din virksomhed (eller den virksomhed du arbejder i). Når vi er blevet klogere på jer, jeres branche, markedet, jeres produkt og jeres kunder, er vi klar til at hjælpe dig. På mødet taler vi også sammen om hvilke forventninger, du har til samarbejdet.


moede

Se medlemskaber her:

Vælg imellem to forskellige medlemskaber, afhængig af hvad du har brug for.

KollegaSparring

_

1499,-

pr. måned (eller 14990,- pr. år)

Vi giver KollegaSparring til dig, der er ansvarlig for virksomhedens markedsføring og kommunikation i en virksomhed, der vækster, og som har brug for flere kompetencer og mere viden – men som ikke er klar til at ansætte en hel marketingafdeling eller gå ombord i et klassisk bureau-samarbejde. Vi giver dig en hjælpende hånd og én at sparre med undervejs.

Medlemskabet indeholder:

Læs mere om pakken her

KollegaHjælp

_

249,-

engangsbeløb

Vi giver KollegaHjælp til iværksættere og solo-selvstændige, der har brug for  tryghed og vished om, at de penge og ressourcer, de investerer i kommunikation og markedsføring bidrager til virksomhedens succes og vækst. Med KollegaHjælp får du både adgang til viden om, hvordan du lægger en plan og værktøjer til at føre planen ud i livet. KollegaHjælp er hjælp-til-selvhjælp og til dig, der har et absolut minimum budget.

Medlemskabet indeholder:


Læs mere om pakken her

Vi kan også hjælpe dig og sørge for, at du får en kommunikationskollega ombord i teamet. Skriv eller ring til Mia, hvis du vil høre mere.

E-mail: mia@kalb.dk

Mobil: +45 40 43 00 98

 

Din kommunikationskollega

Din kommunikationskollega er dit nye digitale
kommunikationsteam, der samarbejder med dig som kolleger, ikke som bureau eller leverandører. Det betyder, at enhver opgave, der er på din bord, tager vi medansvaret for.
Vi hjælper dig, der er direktør – og dig, der er
marketingmedarbejder.