KollegaUdvikling
Med KollegaUdvikling får du adgang til:
Alle kan ikke vide alting – og de færreste har tid til det hele. Samtidig har du også brug for, at du og kommunikationen hele tiden udvikler sig. Derfor byder vi ind, der hvor dine kompetencer og din tid kommer til kort. Vi er nemlig et bredt kommunikationsteam med flere forskellige kompetencer og erfaring fra forskellige brancher. Med Din kommunikationskollega skal du derfor ikke være bange for at mangle kompetencerne eller den rette viden til at løse de udfordringer, der kan opstå, når man skal udføre en effektiv kommunikationsstrategi. Vi tjekker din kommunikation og lægger herefter en plan for din kommunikation og markedsføring resten af året. Du får 1:1 rådgivning og to nye faste kollegaer med på holdet, som kender din virksomhed og arbejder for at løse dine behov.
Medlemskabet indeholder:
- Personlig adgang til medlemsunivers
- Adgang til lukket facebookgruppe
- Gratis hotline, så du altid kan få her-og-nu-hjælp
- 12 ugers sidemandsoplæring – et digitalt kursusforløb
- Ugens spørgetime
- 1:1 rådgivning og sparring, 2 x 30 minutter per måned
- To faste kollegaer tilknyttet din virksomhed
- Opstartsmøde á 1,5 times varighed
- Efter en måned: Et gratis online kommunikationstjek
- Efter to måneder: En gratis årsplan
- 25 % rabat på alle øvrige ydelser
- Ingen binding
Du får blandt andet hjælp til:

Kommunikationsstrategi

Årsplan for din markedsføring

Sociale medier

Pressemeddelelser

Logo og visuel identitet

Nyhedsbreve

Alt det du sparer:
Vi giver dig værktøjerne til at sætte struktur på dine kommunikationsindsatser, så du kan skabe overblik i udfordrende situationer, som når kommunikationsopgaverne hober sig op, og du ikke kan følge med. Du kan altid ringe til os og få hjælp fra vores kompetente kollegateam. På den måde har du altid en hånd i ryggen, hvis du støder på forhindringer i din udviklingsproces.
Hvis du stadig er i tvivl, får du her syv gode grunde:
Du skal vælge at få Din Kommunikationskollega ombord, hvis:
- Du er bange for ikke at kunne følge med i alt den nyeste viden
- Du vil have et solidt og fagligt velegrundet fundament for din
kommunikation og markedsføring
- Du vil give en ekstra hånd til den interne medarbejder, der hos
jer sidde med ansvaret for kommunikation og markedsføring
- Du er træt af at famle i blinde og ikke vide hvad der er det rigtigste at brug tid, penge og ressourcer på
- Du sætter pris på grundig og en kollega, du kan stole på
- Du sætter pris på at have én indgang, hvor du kan få hjælp til AL din kommunikation og markedsføring - i stedet for at jonglere rundt mellem forskellige eksperter
- Du vil have overblik og struktur
Du behøver ikke vælge Din Kommunikationskollega hvis du:
- Helst bare vil bytte en pose penge med et produkt og få det fikset
- Er ligeglad med kollegaer og den gode relation
- Bare vil have noget hjælp til fx SEO
- Hvis du kun har ét behov for hjælp til en særlig udvalgt disciplin, får du alt for meget hos Din Kommunikationskollega. Til gengæld lover vi løbende at hente specialistkolleger ind
Din kommunikationskollega
Din kommunikationskollega hjælper dig, der er direktør – og dig, der er marketingmedarbejder.
Med Din kommunikationskollega ombord behøver du ikke både at have styr på et webbureau, en SEO-specialist, en skribent og en grafiker
– vi har samlet hele holdet for dig ét sted. Og udover praktisk hjælp, får du også strategisk rådgivning.
Vi kan hjælpe dig, uanset om du har 0 eller 100 ansatte.
Find os her
KALB ApS
Aavedvej 7, 1. sal
6240 Løgumkloster
Ellegårdvej 36
6400 Sønderborg
Tlf.: 72 44 11 01
Email: info@dinkommunikationskollega.dk
CVR nr.: 31477727





