Vi tilbyder at være din virksomheds
kommunikationsafdeling

Bliv medlem

Vi ved det godt. Det er en jungle at finde rundt i markedsføring og kommunikation. Det vrimler med SoMe-eksperter, marketingguruer og tekstninjaer – og hvem ved, hvad de i virkeligheden kan? Samtidig kan det normalt koste virkelig mange penge at få adgang til specialisters viden og erfaring. Op mod flere 100.000 kroner.

Det gør vi nu op med i Din kommunikationskollega, hvor vi gennem tre forskellige medlemskaber giver dig adgang til vores viden. Du får adgang til videoer, guides, artikler, skabeloner, arbejdsspørgsmål, tjeklister og tips og tricks, der hjælper dig med din kommunikation – og vi lægger hver måned ny viden ud i medlemsuniverset.

Se medlemskaber her:

Vælg imellem tre forskellige medlemskaber, afhængig af hvad du har brug for.

KollegaUdvikling

_

7499,-

pr. måned

Medlemskabet indeholder:

Læs mere om pakken her

KollegaSparring

Mest populære

1499,-

pr. måned

Medlemskabet indeholder:

Læs mere om pakken her

KollegaHjælp

_

499,-

pr. måned

Medlemskabet indeholder:

Læs mere om pakken her

Dit udbytte ved et medlemskab

Fordelene ved et medlemskab i Din kommunikationskollega er mange, for eksempel får du, uanset hvilket medlemskab du vælger, adgang til et stort lukket medlemsunivers, hvor vi har samlet alt, du har brug for – tips og tricks til SEO, pressemeddelelser, brug af sociale medier, hvordan du laver en kommunikationsstrategi og plan for din markedsføring, nyhedsbreve, visuel identitet og logoer. Vi udvider løbende medlemsuniverset med ny og brugbar viden.

Med Din kommunikationskollega behøver du ikke både at have et webbureau, en SEO-specialist, en skribent og en grafiker – vi har samlet hele holdet for dig ét sted. Og du får en samarbejdspartner, som du kan regne med og stole på.

Vi kan hjælpe dig, uanset om du har 0 eller 100 ansatte.

instagram


Med andre ord; du behøver ikke at vælge Din kommunikationskollega, hvis du helst bare vil bytte en pose penge med et produkt og få det fikset.

Hvis du kun har behov for hjælp til én særlig udvalgt disciplin, får du alt for meget hos Din kommunikationskollega. Til gengæld lover vi løbende at hente specialistkollegaer ind.

Og hvis du lige vil være helt sikker på, at du vælger den rigtige løsning, så ring eller skriv til Mia og Ditte. Så finder vi ud af, om din primære kommunikationskollega skal være en grafiker, en tekstforfatter, social medie-specialist eller noget andet, afhængig af hvad du har mest brug for, og om vi har en kollega i teamet, der i særlig grad kender til din branche.

Kontakt os

Holdet bag Din kommunikationskollega

Bag Din kommunikationskollega står kollegaholdet fra KALB. Du kan læse mere om, hvorfor vi har startet Din kommunikationskollega, og du kan møde os alle her.


Mød holdet bag


_MG_7658_edit

Hvorfor blive medlem af Din kommunikationskollega?

Bag Din kommunikationskollega står Kirsten von Wildenradtog Marianne Rosalie Kalb, der sammen ejer virksomheden KALB, hvor Din kommunikationskollega formelt hører hjemme. Hvis der er én ting, vi siden 2007 har set, at virksomheder og interne marketing-/kommunikationsansvarlige har brug for, så er det en kollega!

Du ved, den der blæksprutte, der med arme og ben, hjerte og hjerne griber ting, har viden om og løser de mange, mange opgaver, virksomheden har indenfor markedsføring og kommunikation.

Kommunikations- og markedsføringsdisciplinen er i dag så bred og så krævende, at al viden ikke kan rummes i én person. Gennem årene har vi gjort det til en dyd at være kollega og ikke bare en bureau-samarbejdspartner. Den kollega, der har din ryg, som du altid kan få hjælp fra – når du har brug for det. Og den kollega, der altid varetager dine interesser og har som højeste formål at hjælpe dig med at blive en succes i dit job.

I KALB har vi efterhånden opbygget et helt hold af kollegaer, og nu vil vi gerne forsøge at hjælpe flere med kommunikation og markedsføring – og det gør vi gennem KALB og gennem Din kommunikationskollega.

Her kan du se nogle af de virksomheder, vi gennem tiden har samarbejdet med, og hvad de siger om samarbejdet.

Se vores referencer her

Hvis du stadig er i tvivl, får du her syv gode grunde til, at du skal vælge at få Din kommunikationskollega med ombord:


 

Du skal vælge at få Din kommunikationskollega ombord, hvis:

  • Du er bange for ikke at kunne følge med i alt den nyeste viden
  • Du vil have et solidt og fagligt velbegrundet fundament for din kommunikation og markedsføring
  • Du vil give en ekstra hånd til den interne medarbejder hos jer, der sidder med ansvaret for kommunikation og markedsføring
  • Du er træt af at famle i blinde og ikke vide, hvad du skal prioritere at bruge tid, penge og ressourcer på
  • Du sætter pris på en grundig kollega, du kan stole på
  • Du sætter pris på at have én indgang, hvor du kan få hjælp til AL din kommunikation og markedsføring - i stedet for at jonglere rundt mellem forskellige eksperter
  • Du vil have overblik og struktur

Du behøver ikke vælge Din kommunikationskollega, hvis du:

  • Helst bare vil bytte en pose penge med et produkt og få det fikset
  • Er ligeglad med kollegaer og den gode relation
  • Bare vil have noget hjælp til fx SEO
  • Hvis du kun har ét behov for hjælp til en særlig udvalgt disciplin, får du alt for meget hos Din Kommunikationskollega. Til gengæld lover vi løbende at hente specialistkolleger ind

 

Din kommunikationskollega

Din kommunikationskollega hjælper dig, der er direktør – og dig, der er marketingmedarbejder.

Med Din kommunikationskollega ombord behøver du ikke både at have styr på et webbureau, en SEO-specialist, en skribent og en grafiker

– vi har samlet hele holdet for dig ét sted. Og udover praktisk hjælp, får du også strategisk rådgivning.

Vi kan hjælpe dig, uanset om du har 0 eller 100 ansatte.